Välj en sida

Del 1. Dags för årsredovisning, nu igen…?

 

Vi känner alla till känslan: när förra årets rapport är presenterad och färdig vill vi bara sätta en bock i rutan. Vi hör det från våra uppdragsgivare också. Både kommunikationsavdelning och ekonomi vill gå vidare. Inget mer prat om årsredovisningar tack.

Men vi vet ju också att det inte dröjer länge förrän det är dags att börja planera för produktionen av nästa rapport.

Är det i år ni väljer att ta ett redaktionellt grepp på er årsredovisning?
Vi tycker det. Hör av er till oss, vi vill gärna inspirera er att göra årsredovisningen till en mer lustfylld produktion. Både för er som arbetar med materialet. Men också för dem som läser er årsrapport.

 

Vidare till del 2 – Vilka historier gömmer sig i er verksamhet?

Vill du prata årsredovisning med oss?

Ta med dig dina frågor, tankar, drömmar och idéer – vi agerar bollplank och bjuder på Sveriges godaste kaffe. Maila mig på anna@rubrik.se

Vi ses! /Anna Werner, kundansvarig

År i rad utnämnd till Sveriges bästa byrå

Engagerade medarbetare

Priser och nomineringar

Års erfarenhet