Välj en sida

Del 4. Tre oroliga frågor om årsredovisningar

…och tre lugnande svar

 

Fråga: Hur jobbar man för att skapa intressant innehåll för nya målgrupper?

 

– Jag tror att det är både enkelt och svårt. Du behöver en bra idé om vad din målgrupp engageras av, och en lika bra idé om hur ert erbjudande kan möta det engagemanget. Dessutom behövs ett skickligt team av hanterverkare. Alltså drivna redaktörer, skribenter och art directors. En välarbetad text blir intressant läsning för vem som helst, även den som inte är speciellt insatt i området. Du får den typen av texter med ett bra redaktörskap och duktiga skribenter. Lägg till snitsig form, du kan inte misslyckas.

 

Vidare till del 5 – Frågestund med Anna Werner (video)

 

Vill du prata årsredovisning med oss?

Ta med dig dina frågor, tankar, drömmar och idéer – vi agerar bollplank och bjuder på Sveriges godaste kaffe. Maila mig på anna@rubrik.se

Vi ses! /Anna Werner, kundansvarig

År i rad utnämnd till Sveriges bästa byrå

Engagerade medarbetare

Priser och nomineringar

Års erfarenhet